SKrištolinio rutulio rinkimas, vartotojų ir barmenų apklausa yra geras būdas aplenkti kitų metų gėrimo tendencijas. Nesvarbu, ar esate įsitvirtinęs baro savininkas, ar stipriųjų gėrimų gamintojas, ar ketinate kitais metais pereiti į gėrimų erdvę, naudinga suprasti tendencijas, lemiančias sprendimų priėmimą. Visiems kitiems tiesiog smagu matyti, ką žmonės geria ir kuo jiems rūpi.
„Bacardi Limited“ išleido penktąją metinę „Bacardi“ kokteilių tendencijų ataskaitą, kurioje numatomos pagrindinės tendencijos, kurios 2024 m. apibrėš kokteilių kultūrą ir spiritinių gėrimų verslą. Į ją įtraukti „Bacardi“ vadovaujami tyrimai, išorinė analizė, interviu su barmenais ir strateginių konsultacijų bendrovės „The Future“ įžvalgos. Laboratorija.
Top Bar ragina 2024 m
Remiantis pasauline vartotojų apklausa, tikimasi, kad žemiau pateikti kokteiliai bus 20 populiariausių gėrimų baruose 2024 m. Pasaulinę įtaką daro tokie gėrimai kaip džino limonadas ir degtinės limonadas, kurie JK dažniausiai užsakomi. Įdomu tai, kad pagrindiniai kokteiliai, tokie kaip senamadiški, Manheteno ir Negroni niekur nedingo.
1. Džinas ir tonikas | 11. Spritz |
2. Mojito | 12. Martini |
3. Margarita | 13. Airiška kava |
4. Kruvinoji Marija | 14. Degtinės soda |
5. Viskis ir kokakola | 15. Kosmopolitas |
6. Piña Colada | 16. Espresso Martini |
7. Daiquiri | 17. Caipirinha |
8. Romas ir koksas | 18. Tekilos saulėtekis |
9. Džino limonadas | 19. Whiskey Highball |
10. Degtinės limonadas | 20. Tekilos soda |
Geriausi ingredientai, su kuriais barmenai nori eksperimentuoti
Barmenai pasirinko šiuos devynis daiktus kaip tuos, su kuriais labiausiai norėtų žaisti 2024 m., pradedant aukščiausio lygio pasirinkimais, pvz., ingredientais be atliekų, ir baigiant smulkesniais pageidavimų sąrašais, tokiais kaip aromatizuoti tonikai.
- Ingredientai be atliekų
- Fermentai (kombucha, kefyras ir kt.)
- Aromatingos ir aromatingos trauktinės
- Prieskoniai
- Aromatizuoti soda
- Žolelės ir žolelių skoniai
- Aliejai
- Kava
- Aromatizuoti tonikai
Tvarumo metai
Jau kelerius metus buvo galvojama apie tvarumą, tačiau tikimasi, kad 2024 m. dėmesys bus skiriamas geresniems produktams ir atliekų mažinimui tiek baruose, tiek iš spiritinių gėrimų gamintojų. Tai yra svarbiausios tvarumo problemos, kurias apklausos respondentai nori išspręsti kitais metais.
- Vienkartinio plastiko mažinimas
- Perdirbama pakuotė
- Padeda išsaugoti švarų vandenį
- Pirkimas vietinis
- Anglies pėdsako mažinimas
- Tvarių žaliavų pirkimas
Makro gėrimo tendencijos 2024 m
Ataskaitoje teigiama, kad tai makro tendencijos, skatinančios kitų metų gėrimų rinką: nuo didesnio dėmesio gėrimams be ir mažo ABV iki AI įtakos gėrimų patirčiai.
1. Ribotos atsakomybės. Naujos kartos geriantys žmonės laikosi „mažiau, bet geriau“ metodo ir toliau remia tebevykstančią pagrindinių spiritinių gėrimų, alkoholinių gėrimų ir „NoLo“ (nealkoholinių ir mažo ABV) kategorijų premijavimo erą. Vartotojai ieško mažos prabangos ir aukštesnio gyvenimo būdo gaminių, įskaitant riboto leidimo butelius, kuriuose pirmenybė teikiama pasakojimui. Tuo pačiu metu NoLo kategorija toliau vystosi ir įkūnija pasirinkimą. IWSR tyrimai rodo, kad beveik pusė „NoLo“ vartotojų tam tikromis progomis renkasi „NoLo“ parinktis, o kitomis.
2. Novatoriškas senėjimas ir derinimas. 2024 m. prasidės tamsių, senų spiritinių gėrimų inovacijų era, o prekės ženklai pritaikys unikalius brandinimo būdus ir naujus skonių derinius. Distiliuotojai leidžiasi į dar neatrastą teritoriją, atrasdami naujus inovacijų šaltinius besiplečiančioje kategorijoje su drąsiais ir netikėtais deriniais bei regioniniais eksperimentais. duoda derlių aštrūs, vaisiniai ir aštrūs profiliai naujoviškais formatais.
3. Eskapizmo eliksyrai. Kokteilių kultūra veža vartotojus į paskirties vietas, šalis ir net laikus. 2024 m. stiprės ryšys tarp gėrimų ir kelionių vietų, o klasikiniai kokteiliai ir europietiški skoniai vilios gėrėjus iš paplūdimio į barą. Ši raida priklauso ne tik nuo to, kur, bet ir kada vartotojai mėgaujasi gėrimais. Kalbant apie išlaisvinimą, netradicinių vietų daugėja, o „Bacardi“ tyrimai rodo, kad naktiniai klubai tampa naujuoju linksmybių centru, o ne festivaliai.
4. Gamtos užrašai. Ateinančiais metais vartotojai pertvarkys savo santykį su gamtos pasauliu, darydami įtaką tam, kur jie praleidžia laiką, remiamus prekių ženklus ir ką vartoja. Atsinaujinus naujos kartos lauko veiklai ir vis labiau akcentuojant tvarumą, gėrimų prekės ženklai iš naujo apibrėžia savo ryšį su aplinka pasitelkdami apgalvotus ingredientus ir ekologišką praktiką. Tikėkitės, kad prekės ženklai ir barmenai ims holistinio požiūrio į gamtą ir jos skonius, panaudodami tvariai gaunamus aromatinius, gėlių, augalinių medžiagų ir aliejus, kad sukurtų unikalią gamtoje įsišaknijusią kokteilių patirtį.
5. Technologiškai patobulinti skoniai. Skaitmeninė pažanga skatina keisti, kuo, kur ir kaip mėgaujamasi gėrimais, ir skatina naujus asmeninio pritaikymo, prekės ženklo naudojimo ir bendruomenės kelius. Vartotojams vis labiau ieškant suasmenintos prekės ženklo sąveikos, dirbtinis intelektas pristato naujas galimybes pritaikyti kokteilių patirtį, pasiekiamą bet kada ir bet kur.
Visą ataskaitą galite peržiūrėti čia.