Kai rašytoja Gray’us Chapman susitiko su Imbibe 75 alum Samara Davis mūsų 2024 m. liepos/rugpjūčio mėnesio numeryje, Davis užsiminė, kad nori perduoti deglą ir pereiti už savo įtakingos narystės organizacijos „Black Bourbon Society“ (BBS) ribų. „Į šią erdvę ateina visa afroamerikiečių spiritinių gėrimų profesionalų bendruomenė. Ir aš noriu turėti galimybę tiesiog prisijungti ir žaisti ten, kur reikia“, – sakė ji. Tada rugsėjį ji paskelbė baigianti BBS veiklą 2024 m. pabaigoje. Ką tai reiškia BBS nariams ir jos įvairovės iniciatyvoms pramonėje? Susisiekėme su ja norėdami sužinoti. Šis interviu buvo suredaguotas ir sutrumpintas.
Kaip ir kada supratote, kad norite išeiti už Black Bourbon Society ribų?
Jau kurį laiką tai žinojau. Ir manau, kad kažkur tarp praėjusių metų ir dabar, šiais metais, aš galiausiai pradėjau priešintis tam pastūmėjimui pereiti, nes jaučiausi labai kaltas, kad norėjau tai padaryti. Jaučiausi labai atsakingas už šios bendruomenės išsaugojimą per „Covid“. Pavyzdžiui, šeštadienį kaip tik buvau su vyru parduotuvėse, ten buvo kitas džentelmenas su žmona. Jis prieina prie manęs, paspaudžia man ranką ir sako: „Labas, aš toks ir toks. Aš tiksliai žinau, kas tu esi. Ačiū. Tu išgelbėjai mano gyvybę per Covidą. Niekada nežinojau jo vardo, niekada su juo nebendravau. Jis nėra BBS narys. Tačiau aš suprantu, kad mūsų padarytas poveikis buvo didžiulis, ir tai labai išgelbėjo žmonių gyvybę labai sunkiu ir sunkiu metu.
Jaučiau poreikį prisiimti šią atsakomybę už žmones. Tačiau kai mes pradėjome išeiti iš „Covid“, visi nariai, prisirišę prie mūsų prekės ženklo, sakė: „Galiu grįžti į savo įprastą gyvenimą ir dabar nebenoriu gerti burbono, nes tai darau, arba dabar aš. Esu užsiėmęs darbe.” Mano bendruomenė keitėsi ir aš vis dar jaučiau, kad turiu viską laikyti kartu, nesuvokdamas, kad ne, iš tikrųjų yra gerai, kad visi tęstųsi.
Koks kitas žingsnis?
Per pastarąsias kelias savaites atrandu tai, kad atėjo laikas išdėstyti tai, ką žinau iš to darymo ir šios bendruomenės kūrimo bei ką mes darėme pastaruosius aštuonerius su puse metų, ir iš tikrųjų pritaikyti tai viduje. Aš vis dar myliu savo prekės ženklo santykius. Tačiau užuot pas mane atėję prekių ženklai sakytų: „Ei, ką tik išleidome šį leidimą ir norime atsiųsti jums butelį, o mes norime, kad reklamuotumėte jį savo auditorijai“. Ne, aš to nedarau. Dabar pats laikas man ateiti ir dirbti su jumis viduje, kad pasakyčiau, kaip užmegzti ryšį. Tai turi būti įmonės kultūros ir įmonės struktūros dalis.
Įmonės gali samdyti mane konsultantu. Konsultavausi dėl projektų užkulisiuose, konsultavausi dėl būsimų ir besikuriančių prekių ženklų, kad padėtų jiems kurti prekės ženklą ir rinkodarą. Taigi, taip, aš vis dar konsultuoju pramonėje. Bet tai nebus taip, kaip šis į viešumą nukreiptas influenceris. Nes, tiesą sakant, tai tiesiog nėra toks geras mano talentų panaudojimas. Turiu kur kas daugiau prisidėti.
Prieš porą savaičių su manimi susisiekė vienas prekės ženklas ir pasakė: „Girdėjome, kad juodaodžiai labai mėgsta sviestinį viskį, tad ar galime atsiųsti jums butelį, o jūs lieptumėte visiems savo nariams eiti pirkti mūsų butelį? Ne, aš negaliu! Bet ką aš gali tai dirbti su tavimi. Galiu išanalizuoti jūsų buteliuką, išanalizuoti skystį, pasakyti, ar jis geras, ar ne. Galiu padėti patobulinti ir patobulinti jūsų produktą. Nes vėlgi, aš nenoriu būti veidu. Nenoriu būti to atstovu. Nenoriu būti pritarėju.
Ar kas nors kitas perims Juodųjų Burbonų draugiją?
Ne, niekas to neperims. Vis tiek pasiliksiu savo IP ir prekės ženklą. Manau, kad yra galimybė iš naujo apibrėžti Juodųjų Burbonų draugiją ir išskirtinę bendruomenės grupę, bet daug mažesnę ir daug labiau sutelktą į išskirtines dvasių patirtis, kurias norėčiau sukurti tai bendruomenei.
Galbūt aš pasiimu 10 žmonių, kad praleisčiau 10 dienų Škotijoje, ir mes tiesiog sužinome apie škotus. O gal einame į Barbadosą ir sužinome apie romą. Arba važiuojame į Napą su 15 žmonių ir pasimėgaujame vynuogių ir grūdų patirtimi su Napos slėnio vyno šalimi ir Napos slėnio burbono varyklomis, kurios atsiranda visur. Tačiau jis bus labiau aprūpintas ir išskirtinis, bet taip pat labai įtrauks juodaodžių bendruomenę ir sukurs ypatingą ryšį tiems žmonėms.
Tačiau man BBS tapo kiekybe, nes mums reikėjo kiekio, kad įrodytume prekių ženklams, kad egzistuojame. Dabar labai norėčiau sutelkti dėmesį į kokybę. Taigi tai nėra laisva bendruomenė, tai ne tik nemokamas švietimas, tai ne tik „prekės ženklai susitinka su juodaodžiais, juodaodžiai susitinka su prekės ženklais“. Jis daug strategiškesnis, tyčinis ir intymesnis. Manau, kad tai geresnis žodis nei „įtraukiantis“, bet tai yra intymesnė patirtis su Juodojo Burbono draugijos judėjimu į priekį.
Mes turime mokamą narystę ir turime nemokamą narystę. Šiuo metu mūsų mokama narystė yra apie 1500 žmonių. Tuo tarpu mūsų nemokama narystė yra apie 30 000. Taigi tai labiau panašu į: „Gerai, mes galime atsisakyti 28,5 ir tiesiog susitelkti bei pasidalinti intymia patirtimi su 15 žmonių, kurie yra tikrai atsidavę ir tikrai nori mokytis ir tikrai nori įsipareigoti tam, ką daro BBS. Atėjo laikas mums labiau susitelkti ir konkretizuoti tai, ką norime daryti su BBS, o ne būti tik šia bendruomene, kuri atėjo vienas, atėjo visi.
Taigi jūs nepaliekate pramonės – jūs ir toliau plečiatės pramonės viduje.
Kad galėčiau išsišakoti, turiu sumažinti. Esu per daug traukiamas, nes tokia didelė bendruomenė ir prekių ženklai ateina į kairę ir į dešinę, tik nori, kad aš ką nors daryčiau, ir visi nori, kad ką nors daryčiau, ir niekas nenori už tai mokėti. Noriu visa tai sumažinti iki to, kas atrodo kaip abipusiai mainai. Kiekvienas gali ką nors iš to gauti ir visi vertina patirtį, kurią jie gauna iš to.
Sumažinus tai iki galo BBS ir išsiaiškinus, kas yra bendruomenė ir kaip aš dirbu su prekių ženklais, tai atveria man daug galimybių ir vėl galėsiu parašyti knygą, kurios tikrai noriu. rašyti, sutelkti dėmesį į savo agentūrą. Mes ir toliau kursime tiesioginės vartotojų rinkodaros renginius ir prekių ženklų aktyvavimus, tačiau dabar turiu galimybę dirbti su kitais prekių ženklais už pramonės ribų.
Noriu neskubėti ir įsitikinti, kad mums pereinant iš to planas virsta kažkuo tvirtu. Ir kai mes pasiruošę, mes pasiruošę. Juodosios Burbono draugijos idėjos gali būti išverstos į bet ką. Kaip aš sakau savo prekių ženklams, su kuriais nuolat dirbu: „Jūsų kodėl yra pakankamai stiprus; tai, kaip iš tikrųjų nėra svarbu, kas iš tikrųjų nėra svarbu“. Taigi galėtume tapti Juodųjų burbonų draugija ir pradėti klasės partnerystę su Williamu Sonoma, ir tai bus prasminga, žinote? Arba galėtume keliauti spiritiniais gėrimais ir tapti spiritinių gėrimų kelionių agentūra, ir tai bus prasminga, nes priežastis vis dar pakankamai stipri. Tačiau keičiasi tai, kas ir kaip mes vykdome ką.
Ką tai reiškia BBS nariams sausio 1 d.?
Tada jie žinos, bet tikriausiai ne prieš dieną. Tikrai ne šiandien. Tai kažkas, su kuo aš vis dar esu. Ką tik baigiau savo žiniasklaidos rinkinį. Taigi tai yra kažkas, ką aš siunčiu savo dabartiniams rėmėjams. Visi mano kolegos pramonėje, su kuriais dirbau aštuonerius su puse metų, jie visi išsigandę. Jie sako: „Iki! Mes neturėjome galimybės dirbti su jumis. Jie mano, kad aš ką tik išėjau į pensiją. Neišėjau į pensiją, bet mes pereiname prie kažko. Leiskite parodyti jums, su kuo mes dirbame ir kaip jūs vis dar galite dirbti su manimi, nes jūs vis dar esate mano draugai. Aš vis dar tave myliu. Aš vis dar noriu atvykti į Kentukį. Tai dar nesibaigė. Tai tik pasikeitimas.