Vos po kelių savaičių, 2024 m. Negroni savaitė prasidės rugsėjo 16–22 d., o barai ir restoranai visame pasaulyje vėl susirinks švęsti klasikinį „Negroni“ ir rinkti pinigus Lėtas maistas misija – skatinti teisingesnį ir tvaresnį maisto ir gėrimų pasaulį.

Pinigai, surinkti per „Negroni Week“ aukas, bus paremti „Slow Food“ vykdomoms iniciatyvoms visame pasaulyje ir Slow Food Negroni savaitės fondas. „Slow Food“, turinti pasaulinį pėdsaką, turi skyrius ir iniciatyvas įvairiose pasaulio šalyse ir miestuose, o tai organizacija, kurios šaknys yra Italijoje, Negroni gimtinėje. Slow Food atstovauja Negroni savaitės etosui ugdyti bendruomenę ir siekti geresnio pasaulio visiems per svetingumą. Džiaugiamės galėdami paremti jų permainingą darbą ir remti daugiau nei 5 mln. USD, kuriuos Negroni savaitė surinko labdarai. priežastys iki šiol.

Imbibe didžiuojasi galėdama rengti Negroni savaitę nuo 2013 m., ir mes džiaugiamės galėdami vėl prisijungti prie Campari kaip mūsų pristatantis rėmėjas. „Mes labai džiaugiamės sugrįžusia Negroni savaite“, – sako Michele Porta, pasaulinio kanalo ir „Campari“ klientų rinkodaros direktorė, kuri ir vėl skirs 100 000 USD „Slow Food“. „Kaip oficialus Imbibe pasaulinės labdaros iniciatyvos rėmėjas, Campari didžiuojasi galėdami palaikyti ir švęsti pramonę, kuri ir toliau kelia miksologijos kartelę ir mūsų mylimą Negroni. Praėjusių metų „Slow Food Negroni Week Fund“ buvo apdovanoti nuostabiais profesionalais ir projektais, kad jie galėtų dar labiau prisidėti prie svetingumo ir gėrimų sektoriaus. Kartu su „Imbibe“ ir „Slow Food“ tikimės pratęsti savo įsipareigojimus, pakeldami tostą 2024 m. Negroni savaitei.

Taip pat džiaugiamės galėdami dar kartą bendradarbiauti Aviacijos Amerikos džinas kaip oficialus amerikietiškas Negroni Week džinas ir paskelbti, kad prekės ženklas paaukos 50 000 USD Slow Food. „Džiaugiamės galėdami tęsti partnerystę su „Imbibe’s Negroni Week“, pagerbdami šio mėgstamo kokteilio palikimą, kartu palaikydami „Slow Food“ misiją sukurti tvaresnę ir teisingesnę ateitį maisto ir gėrimų srityje“, – sako Ricky Collett, pasaulinis ir JAV prekės ženklo direktorius. Aviacijos Amerikos džinas. „Didžiuojamės galėdami dalytis sklandžiu, įvairiapusišku mūsų džino skoniu su kokteilių mėgėjais visur, suvienydami prekybos bendruomenę ir pakeldami taurę puikiam tikslui su aviacijos amerikiečių džinu Negroni rankoje.

Registracija į vietą 2024 m. vyksta „Negroni Week“ svetainėje, todėl jei turite restoraną ar barą, kuris norėtų dalyvauti, apsilankykite negroniweek.com užsiregistruoti. Registruotis galima iki rugsėjo 13 d., vidurdienį PST.

The Negroni savaitės parduotuvė taip pat yra atvira, ir oficiali 2024 Negroni Week marškinėliai dabar taip pat yra a šaukštai, gobtuvai, servetėlėsir prijuostės ir kojines. Būtinai įsigykite savo mėgstamiausius, kol jie neišparduodami! Dalis visų prekių pardavimo atitenka mūsų Negroni Week Dovanų partneriui, Lėtas maistas.

Stebėkite gautuosius, kad gautumėte daugiau naujausių naujienų ir išsamios informacijos apie artėjančias šventes, o pasiruoškite maišydami Negroni!





Source link

By admin

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *